julklappar ;D


DKNY´s parfym "be delicious" från Farmor och Bosse :)


Mamma ska ju alltid vara så praktisk...
Shampo och balsam för färgat hår, dusch tvål, bad skum, olivkräm till ansiktet, body butter som luktar vanilj och hår sak som är bra för slitet hår :)


sminkkurs av mamma, och när man gå den kursen får man också smink för 300kronor, 500 kronor av Farfar och Antia, och 200 kronor på Gina från Max och 150 kronor från Farmor och Bosse :)


Massa läppglans. Den svarta från Pappa och Sussie och den lilla från Alex och Anton :)


Sista American pie filmen, "The book of love" från Tompa :)


Haha, ett 6-pack Power king från Alex och Anton :) I ♥ Powerking


Hörlurar och 2 GB minnes kort från Pappa :)


Det bästa av allt kanske, en ny ROSA kamera ;D
Tack mamma och Tompa <3

Är jätte nöjd med alla mina julklappar! Och fler blir det på söndag då jag ska hem till min moster och fira med henne och kusinerna. Men nu ska jag gå och duscha och prova mitt nya schampo och krämerna och det!

Kommentarer
Postat av: Anna

lisa fisa älsk vi har lika dana kameror HISS ;)<33

2009-12-25 @ 18:16:59
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha du och jag Anna ;D

2009-12-25 @ 18:51:46
URL: http://fisass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0